BMW E39

BMW E39 yra ketvirtos kartos BMW penktukas, liaudiškai vadinamas "slyva". BMW E39 yra vidutinio dydžio mašina, gaminama trijų kėbulo tipų : sedano, universalo ir kupė. BMW E39 interjeras yra labai patogus, viduje yra daug vietos tiek vairuotojui tiek keleiviams. BMW E39 debiutavo 1995 metų rugsėjo mėnesį ir buvo gaminamas iki 2003 metų birželio. Automobilis kasmet sulaukdavo kėbulo, salono ir variklio patobulinimų. BMW E39 modeliai buvo gaminami tik su penkių arba šešių bėgių mechanine pavarų dėžę ir keturių arba šešių laiptelių automatine pavarų dėže. Visi BMW E39 modeliai yra varomi galiniais ratais.

BMW E39 privalumai : 


  • Puikus kainos ir kokybės santykis
  • Aukštos kokybės surinkimas
  • Važiavimo komfortas
  • Pakankamai galingi ir ilgaamžiai 3.0 dyzeliniai varikliai
  • Ekonomiški dyzeliniai varikliai
  • Puikus valdymas ir dinamiškumas
  • Gera garso izoliacija

BMW E39 trūkumai :

  • Gana brangi eksploatacija
  • Neekonomiški benzininiai varikliai
  • Korozijos problemos
  • Problemos su automatinėm pavarų dežėm
  • Prasta GPS navigacija
  • Elektronikos problemos
  • Vagių pamėgtas modelis


BMW E39 variklių gama : 


Dyzeliniai varikliai :
  • 520d (100 kW) 2000-2003
  • 525d (120 kW) 2000-2003
  • 525 tds (105 kW) 1996-2000
  • 525 td (85 kW) 1997-2000
  • 530d (135 kW) 1998-2000
  • 530d (142kW) 2000-2003 
Benzininiai varikliai :
  • 520i (110 kW) 1996-2000
  • 520i (125 kW) 2000-2003
  • 523i (125 kW) 1995-2000
  • 525i (141 kW) 2000.09-2001.03
  • 528i (142 kW) 1995-1999
  • 530i (170 kW) 2000.09-2003
  • 535i (180 kW) 1996-2003
  • 540i (210 kW) 1995-1997.01
  • 540i (217 kW) 1997.01-1997.08
  • M5 (294 kW) 1998-2003

Nuotraukų galerija : 

BMW E39 (2003)

BMW E39 530d variklis

BMW E39 1997

BMW E39 salonas

BMW E39 520d

BMW E39 525i (universalas)

BMW E39 M5 (2003)

BMW E39 M5 salonas


Oldest